Luč sveta bo ugledalo vsega 35 primerkov, vse pa bo krasila barva maggiore blue, ki je dobila ime po italijanskem jezeru Maggiore, kjer je Campbell s podobno modrim hidroletalom tedaj glisiral kar 203 km/h. Modrina pločevine, ki je plod kar devetih nanosov, se iz karoserije sploh prvič preliva tudi v samo ‘votlino’ kjer biva motor, s čimer niso zgolj dodali čara že sicer fascinantemu 6,75-litrskemu motorju V12, pač pa se še globje priklonili dosežku Britanca.
Klasični pokrov strehe je zamenjal pokrov, ki je rezultat kar 70 ur ročno oblikovanega in še 10 ur ročno brušenega jekla, zunanjost pa zaokroža tanka črta, ki kulminira v ročno izdelanem motivu Bluebirda.Tudi notranjosti je povsem ukrojena po meri. Ob črnem usnju in posebnem lesu abachi v oči padejo predvsem kovinske ploščice na vratnih naslonjalih z vgravirano »Modro ptico« in z rekordnimi znamkami ‘potetovirana’ vratca sovoznikovega predala. Duh hidroletala pa živi tudi na merilniku moči. Cena pa naj ostane fantomska.
You must be logged in to post a comment.