Medtem, ko so še vedno aktualni pogovori, ali ima nova sedmica prevelike ledvičke ali ne, se pri Alpini niso dali motiti in so suvereno predstavili Alpina B7, nadgradnjo sedmice, kot so si jo samo zamislili. Le to jim je uspelo tako dobro, da ob ogledu fotografiji niti ne pomislimo na velikost ledvičk.
Šarmantna limuzina v boljši podobi pod dolgim pokrovom motorja skriva 4,4-litrski V 8-valjnik z mogočnimi 600 konjskimi močmi in kar 800 njutonmetri navora. Moči je dovolj, da se 2202 kilograma težka limuzina Alpina B7 od 0 do 100 km/h požene v zgolj 3,5 sekundah in doseže najvišjo hitrost pri 330 km/h.
V primerjavi s predhodnim modelom je hitrejša in doseže višjo končno hitrost. Pri hitrosti nad 225 km/h, se avtomobil zniža za 1,5 centimetra, kar zmanjša center težišča in s tem omogoči zanesljivejše krmiljenje. Če naletite na višji robnik ali nepravilno narejenega ležečega policaja, lahko s pomočjo zračnega vzmetenja privzdignete podvozje Alpine B7 za 2 centimetra in se tako izognite praskam na dnu vaše Alpine.
Najnovejša Alpina B7 se vozi na zdaj že legendarnih platiščih Alpina Classic, v velikosti 20-palcev. Po želji si lahko omislite tudi takšne v velikosti 21-palcev, ki so narejene iz visoko odpornega aluminija in so 20 % lažja od običajnih platišč enake velikosti.
V notranjosti so izboljšali udobje z nižjo ravnjo hrupa, zahvala pa gre debelejšim steklom in dodatni zvočni izolaciji. Alpina B7 je izvrsten primer, kako lahko že tako dober avtomobil še izboljšamo.
You must be logged in to post a comment.