Škoda je znana po norih idejah in prav nič se ne bi čudili, če bi se v prihodnjem letu na modelnem seznamu znašla tudi Škoda Mountiaq – slednja je namreč delo 35 mladih oblikovalcev, ki so jo “pilili” kar 8 mesecev.

Študija se zdi izjemno zrela za proizvodnjo – segment “pickup” pa zanimiva tržna niša, kjer je potrebno iskati kupce. Tega se zavedajo pri Škodi in kot vedno presenečajo z norimi idejami in priročnimi inovacijami. Tokrat so razvoj nonega modela zaupali mladim študentom oblikovanja, ki so kar 8 mesecev razvijali prototip, ki so ga tudi fizično začeli izelovati v mesecu januarju.

Nastala je študija, ki temelji na ŠKODI KODIAQ – dolga je 4.999 milimetrov, široka 2.005 milimetrov in visoka 1.710 milimetrov. Kar ni malo! Kot ni mala niti teža, saj vozilo tehta 2.450 kilogramov

Za okrepljene terenske zmogljivosti so udeleženci povečali oddaljenost od tal za deset centimetrov nad višino, ki jo uporablja še posebej terenska različica KODIAQ SCOUT, tako oddaljenost znaša celotnih 29 centimetrov, kar je v tem segmentu veliko. To so deloma dosegli z vgradnjo 17-palčnih pnevmatik Rockstar II kot tudi s posebnimi terenskimi pnevmatikami z globokim profilom.

Kason, ki se ga nebi sramovali največji! / Škoda Mountiaq

Nova kolesa so povečala tudi širino Koloteka MOUNTIAQ za tri centimetre. Močan 2,0 TSI bencinski motor zagotavlja pa 140 kW (190 KM) konjenice pod motorjem. A to so le osnovni tehnični podatki, ki so izjemno suhoparni.

To ni prvi študentski študijski avtomobil iz katerega Škoda črpa inspiracijo za nove modele. Priznati pa moramo, da je hudičevo seksi.

Galerija: Škoda Mountiaq