Škoda Kamiq je proti Škodi Karoq nekaj takega, kot je Volkswagen T-Cross proti Volkswagen Tiguanu. Dizajnersko bolj sproščena in še kompaktnejša različica avtomobila cilja med kupci na mlajšo publiko. Linije so prav tako ostre kot pri aktualnih Škodah z razliko od žarometov, pri katerih so dnevne in ostale luči ločene med seboj.
Čeprav je bila Škoda Kamiq na skicah obuta v ogromna platišča, bo imel serijski model lahko največja platišča v velikosti 18-palcev. V dolžino meri 424 centimetrov,kar je primerljivo z Oplovim modelom Crossland X, in ima 400 litrov prtljažnega prostora, ki se lahko v primeru, da podremo sedeže, razširi na 1395 litrov.
Notranjostavtomobila Škoda Kamiq se ne razlikuje dosti od tiste v Škodi Scala, ki se je predstavila nedolgo nazaj. Bolje opremljene različice bodo lahko imele digitalne merilnike v velikosti 10,25-palcev, zabavno-informacijski sistem z zaslonom na dotik, pa lahko meri 6,5-, 8- ali 9,2-palcev.
Škodo Kamiq bodo poganjali že poznani motorji in sicer 1,0-litrski trivaljnik s 115 konjskimi močmi in 1,5-litrski štirivaljnik s 150 konjskimi močmi. Dizelski motor ima prostornino 1,6-litra in 115 konjskih moči, na voljo pa je tudi motor, ki ga poganja stisnjeni zemeljski plin. Za doplačilo bo na voljo samodejni DSG menjalnik, štirikolesni pogon pa ne bo na voljo.
Škodo Kamiq bomo lahko v živo prvič videli na ženevskem avtosalonu, na ceste pa bo zapeljala proti koncu letošnjega leta. Kot zanimivost naj dodamo, da Kamiq v jeziku Inuitov pomeni nekaj, s čimer se v vsaki situaciji dobro počutimo in ima svoj značaj.
You must be logged in to post a comment.