V Palmersovih trgovinah v središču Ljubljane in Zagreba v teh dneh na policah čakajo neobičajni modrci – modrci z rakom dojke. Ti modrci tako ženske opozarjajo na zastrašujoče statistike bolezni in spodbujajo k rednemu pregledovanju prsi.
V trgovini Zvezda v Ljubljani in v trgovini na Ilici v Zagrebu Palmers preseneča z intimno izkušnjo z močnim sporočilom – ob pomerjanju priljubljenega modela modrca nič hudega sluteče stranke čaka neljubo presenečenje: zatipajo namreč bulo, ki jih za hip postavi v realno izkušnjo zatipanja rakava tvorbe.
PREBERITE ŠE: To so najlepši modrci, ki jih ne bomo želele nikoli sleči!
Vsaka ženska ob zatipani bulici najde sporočilo, ki jo spomni na ključno vlogo rednega samopregledovanja, kar lahko bistveno zmanjša grozljivo statistiko umrljivosti za rakom dojke. Napredna tehnologija žensko s približanjem mobilnega telefona na listek ob bulicinemudoma povede na spletno stran TheCancerBra.com, kjer najde vse pomembne informacije v zvezi s samopregledovanjem in nadaljnjimi koraki ob morebitnih spremembah dojk.
You must be logged in to post a comment.