Končno novi Audi A1 Sportback! Druga generacija Audi A1 Sportbacka je končno le med nami. Njegovo podobo so tokrat oblikovali mladi in vidi se mu, da je zares drugačen od povprečja!
Audijev športni kupe RS5 nam je bolj poznan s svojo kupejevsko podobo, a so nam kljub temu pri Audiju ponudili še novo, malce razpotegnjeno različico RS5 Sportback. Od standardnega kupeja je malce širši in nižji, če pa k temu dodamo še večja platišča in večje odprtine za zrak, dobimo precej bolj agresiven dizajn podaljšanega kupeja.
Novi Audi A7 Sportback (2019) je ravno tako presunljiv, kot je bil pred 7 leti, ko je bil prvič predstavljen svetovni javnosti. Mnogo komponent si deli z modelom A8, a je kljub temu ohranil svoj športni značaj.
Smo leta 2030 in Audijeva vizija mobilnosti je popolnoma neodvisna vožnja. Avto tako postane prostor za druženje, delo in počitek. Tako potovanje je kot let z Boiengom 747. V prvem razredu, seveda.
Oblikovalsko podjetje Italdesign je znano po tem, da že skoraj pet desetletij pomaga avtomobilskim znamkam pri izdelavi avtomobilov. Tokrat so ga izdelali sami. Italdesign Supercar je križanec stila in zmogljivosti z nastavki Lamborghinija, ki bo plenil pozornost na avtomobilskem salonu v Ženevi. Na voljo bo v zelo omejeni količini.
Novi Audi A5 in S5 stavita na športno eleganco, a ohranjata platneno 'kapuco'. Novi Audi A5 Cabriolet si večino lastnosti deli s kupejevsko različico, le da ima platneno streho, seveda. Čeprav na videz ne odstopata veliko od predhodnikov, gre za omembe vredno nadgradnjo.
Po osmih letih je tu novi Audi Q5. Audi ni ničesar prepustil naključju, ko se je medil in cedil novi Q5. Z njim namreč želi ponovno postaviti nova pravila igre, kot mu je to uspelo s predhodnikom.