V Ženevi na avtomobilskem salonu, marca 2013, je Ferrari predstavil svojega najnovejšega paradnega konja LaFerrari - elegantna zver s skoraj 1000 konjskimi močmi. Nekaj mesecev kasneje pa je izšla tudi zapestna ura Hublot MP-05, ki se ujema z videzom in občutkom LaFerrarija.
Ferrari nas je z modelom F12 TDF dobil na limanice. Če mislite, da sta rumena barva in oznaka TDF povezani s slovito kolesarsko dirko Tour de France, se motite. Je pa zato povezana z drugo slovito dirko Tour de France, vzdržljivostno cestno preizkušnjo za jeklene konjičke, ki je bila na sporedu med letoma 1899 in 1986 in kjer je bil v 50. in 60. letih Ferrari 250 GT Berlinetta Eddy Merckx oktanske ''francoske pentlje'', torej serijski zmagovalec.
Novi Ferrari 488 Spider je ''plešasta'' različica modela 488 GB. Zakaj plešasta? Ker je Spider njegova izpeljanka z odprto streho. Veter v laseh vam lahko v njem piha do hitrosti 325 km/h in tako velja za najhitrejšega Ferrarija s trdo pomično streho. Svoj debi bo doživel na avtomobilskem salonu v Frankfurtu septembra 2015, tu pa so že prve fotografije in tehnične specifikacije.
Ferrarijeva vizija prihodnosti dirkalnika formule 1 je daleč od bolidov, ki smo jih vajeni. Dirkalnik je namreč prava paša za oči, kar težko rečemo za spake, ki trenutno drvijo po dirkališčih. A stroga aerodinamična pravila, ki jih diktira FIA, oblikovalce držijo na kratki vrvici, kar pa ni ustavilo najuspešnejšega moštva v zgodovini formule 1, da ne bi ponudil koncepta, ki je morebiten vpogleda v dirkaški cirkus prihodnosti.
Legendarni Ferrari 250 GTO, letnik 1963, je postal uradno najdražje prodano vozilo na svetu ( najdražji Ferrari vseh časov ), potem ko so ga pred časom prodali za absurdno vsoto $52 milijonov dolarjev. Avtomobil je kupil kupec, ki se ne želi razkriti od znanega zbiratelja avtomobilov Paula Pappalarda.