Mercedes E All-Terrain
Mercedes-Benz z novo različico razreda E All-Terrain lovi neizpodbiten trend križancev in zapolnjuje specifičen tržni segment nekje med velikimi karavani in terenci. Avtomobil bo po okusu tistih poslovnežev, ki želijo s svojim nastopom poudariti dinamično držo in takšno vozilo potrebujejo pri opravljanju službenih dolžnosti. Nakupno odločitev vam bodo olajšale nekatere njegove izjemne, že skoraj terenske lastnosti. Prinaša serijski štirikolesni pogon 4MATIC v kombinaciji z zračnim vzmetenjem Air Body, ki avtomobilu omogoča hidravlični dvig in kar tri možne višine nastavitve podvozja. Pod pokrovom mu bije motor E220d 4MATIC, ki iz svojega drobovja iztisne 194 konjskih moči (143 kW) in od 0 do 100 km/h karavana požene v solidnih 8 sekundah, svojo razkazovanje moči pa konča pri 232 km/h.
Volvo V90 Cross Country
Po tem, ko je švedska znamka, danes v lasti kitajskega Geelyja, februarja razkrila karavansko izpeljanko modela V90, je zdaj razkrila še različico za v hribe – Volvo V90 Cross Country. Ta se od karavanske razlikuje po večjem odmiku karoserije od ceste in zaščitnih elementih. Je kombinacija elegance in terenskih sposobnosti. Ima serijski štirikolesni pogon (4 x 4) in v dolžino meri 496 centimetrov. Uradno ni naslednik modela XC70, ki je prav tako Cross Country, le da z oznako XC, ki pa pomeni isto. Pa vendar je prav ta model tisti, s katerim ga gre primerjati. Od predhodnika je za 15 centimetrov daljši, potegnil se je tudi v medosni razdalji, in sicer za 13 centimetrov, karoserija pa je še za šest centimetrov bolj odmaknjena od vozne površine (kar pomeni 21 centimetrov od tal). Narejen je na modularni platformi SPA, ki si jo deli s preostalimi člani velikih Volvov.
Porsche Panamera 4 E-hybrid
Četrta različica modela Porsche Panamera 4 E-hybrid je postala električna in varčna. Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-hybrid poganjata 2,9-litrski bencinski biturbo motor V6, ki zmore 330 KM (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50 kilometrov pri hitrosti 140 km/h. Od 0 do 100 km/h porabi 4,6 sekunde ter se priganja do 278 km/h. Največja učinkovitost avtomobila je sicer dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto. Porsche obljublja zgolj 2,5 litra porabe na 100 kilometrov in 50-kilometrski električni doseg. Stoji na zračnem vzmetenju, ki skrbi za uravnoteženje udobnosti in športnosti.
PREBERITE ŠE: Koncept Lexus UX: avto za urban življenjski slog
Peugeot 5008
Novi Peugeot 5008 je prestopil med križance in se oblikovno približal športnemu terencu Peugeot 3008, kljub temu pa ohranil vso praktičnost. Od predhodnika je daljši za 11 cm, poredil se je za 16,5 cm, medtem ko višina ostaja 1,64 m. Armaturna plošča je digitalno zasnovana. Krasi jo 12,3-palčni digitalni zaslon i-cockpit, na sredinski konzoli pa počiva 8-palčni zaslon na dotik. Volan je značilno majhen, po novem pa je serijskih sedem in ne več pet sedežev. Zadnja dva tehtata manj kot 11 kilogramov. Vse tri vrste imajo pet stopenj naklona in tri sidrišča za otroške sedeže, se premikajo vzdolžno, na voljo pa je tudi masaža. Če Peugeot 5008 šteje pet sedežev, prtljažni prostor ‘meri’ 1060 litrov, če poleg tretje pade še druga vrsta, prostornina naraste na 1124 litrov. Opremljen je s 360-stopinjsko kamero, sistemom Advanced Grip Control in postavljen na platformo EMP2.
Kia Rio
Rahlo porejena četrta generacija priljubljene kombilimuzine ima, oblikovno gledano, evropsko-azijsko-ameriške korenine, močno pa se naslanja na model Cee’d, medtem ko ‘tigrov nos’ nove Kie Rio v spomin prikliče športnega terenca Kia Sportage. Napredovala je tako oblikovno – Kia je izčistila njene linije, zadnji previs je krajši, maska širša, a nižja, C-sredinski stebriček pa tanjši in bolj pokončen – kot tudi ergonomično. Voznik bo imel zdaj namreč ključne stvari bliže sebi, te pa bodo tudi bolj smotrno razporejene. Osrednji del bo nov infozabavni sistem s HMI-vmesnikom in zaslonom na dotik Full HD. Na voljo bo s črnim/sivim oblazinjenjem oz. črnim/sivim umetnim usnjem. Največja motorna novost je novi trivaljni motor 1.0 T-GDI, Kiin prvi downsized motor, prvič predstavljen pri modelu Cee’d (2015), ki ga odlikujejo izjemna učinkovitost, nizki izpusti, majhna teža in odlična vodljivost v zavojih.
Mercedes-AMG GT Roadster
Mercedes-Benz je na pariškem avtosalonu predstavil brezstrešno navezo modela Mercedes-AMG GT, ‘enojajčna dvojčka’ AMG GT Roadster in AMG GT C Roadster. Oba uporabljata 4-litrski biturbo motor V8, le da prvi iz njega iztisne 476 KM (350 kW, najvišji navor 630 Nm), močnejša izpeljanka pa 557 KM oz. 410 kW, kar je le 20 kW manj kot prvak razreda, GT AMG GT R. GT C se od 0 do 100 km/h izstreli v 3,7 sekunde, za trohico manj zmogljiva različica pa za to potrebuje 4 sekunde. In medtem ko slednji zmore hitrosti do 302 km/h, se GT C-ju merilnik ustavi pri 316 km/h. AMG GT C Roadster si je od modela AMG GT R sposodil kar precej športnega znanja. Med drugim krmiljenje zadnjega para koles (ti spreminjata kot in s tem pomagata pri vožnji skozi zavoje) in elektronsko zaporo diferenciala na zadnji premi, ki ga dopolnjuje športno vzmetenje AMG Ride Control.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq je prva sedemsedežna Škoda, ki se oblikovno zgleduje po modelu Superb, ime pa si je sposodila pri medvedu z otočja Kodiak (Aljaska), s katerim si deli zmogljivosti in inteligentni pristop. Velik športni terenec iz Mlade Boleslave bo imel na razpolago oktet motorjev TSI in TDI, in sicer dva 2-litrska dizelska motorja (110 in 140 kW), ki bosta moč na štiri kolesa prenašala prek 6- oz. 7-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika DSG (pozneje bo na voljo tudi biturbo dizel), preostali trije motorji pa bodo bencinski, in sicer 110-kilovatni TSI, 92-kilovatni 1,4 TSI (edini z dvokolesnim pogonom) in 2,0 TSI s 132 kW. Obvladal bo polavtonomno vožnjo v gneči do hitrosti 65 km/h in samodejno zaviranje. Razgledoval se bo s pomočjo 360-stopinjske kamere. Pri krmiljenju s prikolico pri vzvratni vožnji mu bo asistiral Volkswagnov sistem Tow Assist.
Seat Mii by Cosmopolitan
Seat in revija Cosmopolitan sta staknila glavi in ustvarila avtomobil, ukrojen po meri sodobne ženske – Seat Mii by Cosmopolitan! Izbiramo lahko med vijoličasto (Violleto) ali belo barvo (Candy White) karoserije, medtem ko sta vzvratni ogledali delno v barvi šampanjca, platišča pa črno-srebrna, premazana z bisernim lakom. Žarometi so v obliki črtala za oči. Zunanje barve se je v veliki meri nalezla tudi notranjost (enake barve kot karoserija so tudi zgornji del armaturne plošče, vrata, volan in delno tudi sedeži, oblazinjeni z alkantaro, detajli, kot so zračniki, pa so v barvi šampanjca). Na pragovih se nahajajo aluminijaste ploščice z napisom Cosmopolitan Loves Mii. Gnali ga bodo trije motorji, najmočnejši med njimi bo 1-litrski atmosferski motor V3 s 75 ‘princi na oktanskem konju’. Moč na kolesa bo prenašal 5-stopenjski ročni oz. avtomatski menjalnik.