Ekscentrični vzorci ali barve na nogavicah kažejo, da gre za nekonformista, kar pomeni, da je to nekdo, ki ne čuti, da bi se moral držati dolgočasnih standardov.
Raziskovalci na Harvard Business School so leta 2013 izvedli študijo, kjer so poskušali ugotoviti, kako nekonformistično vedenje vpliva na mnenje ljudi. V študiji, ki so jo poimenovali ‘Učinek rdečih superg’, so prišli do naslednjih ugotovitev: ljudje povezujejo višji status in sposobnosti z nekonformističnim vedenjem. Z drugimi besedami: ljudje menimo, da so ljudje z neobičajnim videzom in ekscentričnim vedenjem kompetentnejši in uspešnejši.
PREBERITE ŠE: PARI, KI SE ŽLIČKAJO, IMAJO BOLJŠE RAZMERJE
Da so pisane nogavice trenutno zares priljubljene, kaže tudi uspeh švedske blagovne znamke Happy Socks, kjer najdemo barvite in nenavadne nogavice. Njihovi izdelki se prodajajo v 90 državah, v letu 2016 pa je imela družba prihodek v višini približno 99 milijonov evrov.
Kljub svoji priljubljenosti so takšne nogavice še vedno znak individualnosti. Obstajajo namreč različni vzorci in barve, ki veliko razkrivajo tudi o naši osebnosti, hobijih in željah. In znanost potrjuje, da je drugim ljudem to všeč.
Več informacij:
citymagazine.si
You must be logged in to post a comment.