Novi Ferrari F8 Tributo ima vgrajen najmočnejši V 8-valjni motor, ki je kadar koli pršel iz Ferrarijeve tovarne. Ima zavidljivih 720 konjskih moči in kar 770 njutonmetrov navora. 3,9-litrski 8-valjnik ima enako moč kot tisti pri Ferrariju Pista in 50 konjskih moči več od odhajajočega modela GTB. Za pospeševanje od 0 do 100 km/h, potrebuje Tributo zgolj 2,9 sekundi, njegova najvišja hitrost pa znaša visokih 340 km/h.
A za vso to zmogljivost zgolj dodajanje moči ni bilo dovolj. Za hitrejše pospeške je odgovorna tudi dieta. Tributo je namreč za kar 40 kilogramov lažji od svojega predhodnika – z vsem izbranimi ‘lahkimi’ nadgradnjami znaša končna teža zgolj 1330 kilogramov.
Spremenjena podoba avtomobila Ferrari F8 Tributo je botrovala še boljši aerodinamiki, ki je zdaj za 10 % boljša, če je primerjamo s tisto pri Ferrariju 488 GTB.
Zapeljiva podoba zverine Ferrari F8 Tributo ne samo, da je izredno aerodinamična, temveč je v poklon Ferrariju 308 GTB, kar vidimo pa štirih okroglih lučeh na zadku in Ferrariju F40, s prozornim pokrovom motorja narejenega iz polikarbonata.
Ferrari F8 Tributo ima osveženo notranjost, kjer izstopajo okrogle odprtine zračnikov in prenovljen multifunkcijski volan. Na sovoznikovi strani imamo zdaj na voljo 7-palčni zaslon na dotik, da lahko tudi on upravlja z nekaterimi funkcijami v avtomobilu.
Ferrari F8 Tributo se bo javnosti prvič predstavil že naslednji teden, na avtomobilskem salonu v Ženevi.
You must be logged in to post a comment.