Luksuzni avtomobili – katera neverjetna dejstva nas bodo pustila zelene od zavisti?
12. Zvok Ferrarijevega motorja je posebej uglašen/prirejen.
Ferrari zares poskrbi za vsako podrobnost pri luksuznih avtomobilih. Motor Ferrarija je namreč posebej uglašen. Zvok namreč uglasijo na takšen način, kot ga uglasijo flavti ali orglam, da proizvede določen glas na različnih mestih. Čeprav je ta kul podrobnost morda res popolnoma nepotrebna, popolnoma opisuje, kaj naredi luksuzni avtomobil zares luksuzni.
11. Bugatti Veyron je pregrešno požrešen.
Pri hitrosti 409 kilometrov na uro, bo Bugatti Veyron 98-literski rezervoar za gorivo, izpraznil v pičlih dvanajstih minutah. Na en kilometer torej Bugatti Veyron požre kar en liter goriva. Luksuzni avtomobil med drugim pospeši od 0-100 km/h samo v treh sekundah.
10. Cadillac Eldorado iz petdesetih let prejšnjega stoletja, je imel v predalu v armaturni plošči mini bar.
Kot nalašč za tiste, ki preprosto niso mogli počakati s pijačo… Seveda to ni bilo namenjeno vozniku, temveč sopotniku. Funkcijo so v kasnejših modelih ukinili.
9. Motor avtomobila BMW M5 je tako tih, da posebni zvočniki proizvajajo ponarejen zvok motorja.
Ker se ljudje pogosto pritožujejo, kako glasni so motorji avtomobilov, so se proizvajalci luksuznih avtomobilov odločili, da bomo motorje naredili karseda tihe. Motor avtomobila BMW M5 je tako tih, da ga je res težko slišati, v notranjosti avtomobila pa ga sploh ne slišimo. Zavoljo varnosti v prometu so se odločili, da oblikujejo posebne zvočnike, iz katerih prihaja ponarejen zvok motorja.
8. Tri četrtine avtomobilov Rolls-Royce je še zmeraj voznih.
Več kot tri četrtien vseh Rolly-Royce avtomobilov je še zmeraj na cestah. To je precej presenetljiva statistika, saj so začeli avtomobile izdelovati leta 1906, proizvodnja pa se je ustavila leta 1971. To, da je večina teh avtomobilov še vedno voznih, je nič manj kot čudež.
7. Luksuzni avtomobil Tesla Model S lahko testiramo v zaprtih prostorih.
Tesla Model S je popolnoma nov tip luksuznega avtomobila, ki je dober za okolje in domnevno tudi cenejši za vzdrževanje, kot pa standarni avtomobili. Dejstvo je, da avtomobil ne izloča emisij, zato ga lahko testiramo na notranji progi,v zaprti zgradbi, brez potrebe ventilacije.
6. Letališče v Dubaju je polno zapuščenih športnih avtomobilov.
V Dubaju stečaja ni. Kaj torej naredijo ljudje, ki so pretirano razsipni s svojim premoženjem? Zbežijo iz države. Večina od njih se odloči, da čimprej skočijo na letalo, za sabo pa tako pustijo luksuzne športne avtomobile. Letališče je postalo nekakšen muzej za zapuščene luksuzne avtomobile.
PREBERITE ŠE: To so avtomobili tehnoloških milijonarjev?
5. Lamborghini, ki ga vozi Bruce Wayne v Batmanu Chrisa Nolana, je pravzaprav imenovan Bat.
Vsakdo se spomni Lamborghinija, ki ga v filmu Chrisa Nolana vozi Bruce Wayne (Christian Bale). Lamborghini Murcielago bi lahko tudi v resničnem življenju imenovali Lamborghini Bat, saj je murcielago španska beseda za angleško besedo bat (netopir).
4. Policija v Dubaju potrebuje za ulov prehitrih voznikov luksuzne avtomobile.
Dubaj je dom bogatih lastnikov luksuznih avtomobilov. Tudi policaji prav nič ne zaostajajo. Policija si namreč lasti Ferrarija, Lamborghinija in Bentleyja.
3. Lamborghini Aventador prihaja z razstrelivom.
Tako je. Lamborghini Avenatdor prihaja z razstrelivom. Zakaj? Zaradi načina, na katerega delujejo vrata. Ker se vrata odpirajo navzgor, bi v primeru nesreče, kjer bi bili obrnjeni na glavo, zares nemilostno obtičali. Vrata so tako opremljena z razstrelivom, ki se v primeru take nesreče aktivira, odpihne vrata, mi pa se lahko rešimo.
2. Najvišjo hitrost na nemški avtocesti je dosegel Mercedes leta 1938.
Leta 1938 je bila zabeležena ena najvišjih hitrosti na nemških avtocestah. Hitrost 431 kilometrov na uro je dosegel Mercedes-Benz W125, ki ga je vozil Rudolf Caracciola. Kar je tukaj zanimivo ni hitrost sama, temveč leto, ko je bila ta hitrost dosežena. Skoraj 90 let je moralo miniti, da je ta rekord izpodrinil novejši.
1. Ferrari FXX stane 2 milijona evrov…. in nikoli ni zares naš.
Ferarri FXX, luksuzni avtomobil, ki stane 2 milijona evrov, nikoli ne bomo mogli obdržati. Ferrari je naredil le 30 FXX modelov, ki ob nakupu ostanejo pri Ferrariju. Ko ga želimo voziti, moramo obvestiti Ferrari, ki nato avto dostavi na določeno lokacijo. Domneva se, da so stroga pravila postavljena zato, da se prepreči uhajanje informacij o posebnih naprednih tehnologijah, ki bi lahko tako prišle v roke konkurentom.
You must be logged in to post a comment.