Mercedes-AMG GT gre očitno po stopinjah izredno raznovrstne Porschejeve serije 911 in želi čim prej nadoknaditi zaostanek. Ugibamo. Ne ugibamo pa, da se šesterici pridružuje še Mercedes-AMG GT C Coupé, ki se umešča med modela Mercedes-AMG GT S in GT R. Mercedese je na avtomobilske salonu NAISA 2017 v Detroitu napovedal tudi prenovo standardnih modelov AMG GT.

Mercedes-AMG GT C Coupé se pridružuje modelu AMG GT C Roadster, ki ga je nemška znamka iz Stuttgarta predstavila lani v Parizu. Coupé bo sprva na voljo le v omejeni seriji Edition 50, s katero bodo proslavili abrahama. Za 57 milimetrov je širši od različic GT in GTS S. Zrasla mu je tudi ”noga”.

Ima namreč večja kolesa in širše koloteke, kar mu nudi boljši oprijem na ovinkih. Podvozje je športno s prilagodljivimi blažilniki. Krmiljenje je štirikolesno, kar pomeni, da levo in desno zavijajo vsa štiri kolesa, tudi zadnji dve.

PREBERITE ŠE: Novi Mercedes GLA (2017) ve, kdaj ste utrujeni, in ga ni strah neurejenih poti

 Mercedes-AMG GT C je dobil večja kolesa.


Mercedes-AMG GT C je dobil večja kolesa.

Izboljšali so mu pretok zraka in vpregli 4-litrski turbobencinski motor V8, ki bruha 557 KM in 680 Nm navora. To mu omogoča hitrosti do 315 km/h in pospešek 3,7 sekunde od 0 do 100 km/h.

Galerija – Mercedes-AMG GT C Coupé: