Je že tako, da so niše atraktivne in v kolikor ste med tistimi potencialnimi kupci, ki jim je v srcu zapisana oblika kupeja potem ob slednjem ne boste ostali hladnokrvni. Mercedes-Benz C Coupé je enostavno lep iz vseh zornih kotov. V njem pa bodo vešči oblik in estetike prepoznali linije in poteze njegovega ultimativnega brata – kupeja razreda S.
Mercedes-Benz tako skoraj dve leti po predstavitvi novega razreda C na ceste pošilja še zadnjo izvedenko te modelne serije – C Coupé, ki s slednjim nima veliko skupnega saj že sloni na tehnološki platformi prihajajočega razreda E in je tako v marsičem naprednejši od trenenutnega razreda C.
Kot Coupe je zvest svojemu poslanstvu. Tako je pravi coupe, ki na zadnji klopi ponuja le izgovor za deklaracijo in tehnično karakteristiko 4 sedežnika, saj zadnji sedeži ponudijo izjemno malo prostora in so za daljše poti praktično neuporabni. Tako je na nek način tudi prav, saj avto ni namenjen družini temveč paru, ki ceni skupne hedonistične trenutke in ve, da so potovanja v družbi kreditne kartice lahko prava strast. Čeprav je v lepo zaobljenem zadku precej prostora za kakšen petičen kos prtljage.
V notranjost se nadaljuje že poznano, a zaradi poslanstva C kupeja nekoliko bolj igrivo, kot v klasičnih izvedenkah razreda C. Tako so na voljo bolj igrive kombinacije barv, ki tako izžarevajo nekoliko več mladostnosti. S kombinacijami opreme in paketnih rešitev, si lahko ustvarite skoraj unikaten avtomobil tako po notranjem kot zunanjem videzu. Personalizacija je tako na vrhuncu. V testnem nas je navdušil predvsem odličen izgled imitacije lesa v temnem tonu, ki je dal notranjosti ob kombinaciji aluminija poseben in izjemno eleganten pečat.
Novi C kupe pod motornim pokrovom lahko skriva enega od štirih bencinskih agregatov ali enega od dveh dizlov. Motorni nabor tako ponuja razpon moči med 156 do 245 konjev. Seveda se tej dobri družbi pridružuje tudi legendarni 8 valnik in različica C 63 AMG kupe. To pomeni, da ta pod pokrovom skriva kar 510 germanskih vrancev. Tehnologija pasivnih varnostnih elementov se seli iz višjih razredov in v novem C kupe pomeni, da bo le ta v sili zaviral do 200 km/h in tako preprečeval in milil posledice trkov.
A to ni vse! Novi C kupe prinaša tehnološko novost v tem razredu. AIRMATIC zračno vzmetenje, ki je bilo dosedaj na voljo v le bolj prestižnih izdelkih. Skupek vseh elementov pa se v novem C kupe zlijejo v neko nesluteno celoto, ki deluje na visokem nivoju.
Po besedah slovenskega uvoznika naj bi v prihodnjem letu na ceste zapeljalo dobrih 20 do 30 C kupejev. Kar je za nišni segment smela in dokaj previdna napoved. A v zadnjem obdobju uvoznika presenečajo predvsem prodajne številke bratov C kupeja, ki so letos tudi zaradi prenove modelne palete dosegle visoke številke in na slovenske ceste poslale dobrih 1050 vozil z zvezdo na nosu. Cene novega družinskega člana se začno pri 35.000 evih in končajo … z globino vaše denarnice in izvirnostjo vaše domišljije. In tako je tudi prav!
You must be logged in to post a comment.