Oblikovalci niso konkretno zarezali v novi Audi A5 Coupé, zato iz kirurške sobe niso pripeljali korenito spremenjenega A5 Coupéja, ampak skorajda enojajčnega dvojčka modela iz leta 2010- glede na ostrejši videz bi lahko rekli kar njegovega zlobnega dvojčka.
Novi Audi R8 Spyder V10 je najboljše, kar ima ta razred trenutno na zalogi. 3,6 sekunde od 0 do 100 km/h, največja hitrost 318 km/h, 540 konjskih moči so samo smetana na vrhu torte tehničnih podatkov tega markantnega kupeja, ki se te dni predstavlja na mednarodnem avtosalonu v New Yorku.
Audi Q7 je vselej veljal za drugačnega, tako drugačnega, da je v prvi generaciji brez bistvenih sprememb zdržal praktično nespremenjen kar 10 let. Zaradi svoje impozantnosti je privlačil predvsem tiste, ki imajo radi veliko in tudi nekoliko drugačno. Novi Audi Q7 v drugi generaciji zopet izstopa. Tako po tehnologijah, kot obliki, ki je ravnoprav atipična, da zna ugajati marsikomu. A kar se tiče tehnike je prvi vtis več kot odličen in v skladu z audijevim sloganom - prednost v tehniki. Ter velikim skokom v prihodnost. To je mr. Big - novi Audi Q7.
Čeprav Audi že kuje naslednjo generacijo modela A8, Nemcev to ni ustavilo, da ne bi kupcem ponudil močnejše različice modela S8, S8 Plus. Poganja jo 4.0-litrski V8-Biturbo motor, ki lahko razvije zavidljivih 605 konjev oziroma 445 kilovatov, medtem ko največji navor znaša 700 Nm, ki v načinu overboost (povečanje nadtlaka v puhalu) skoči na 750 Nm. Cena bo opremi in razredu primerna - 145 tisoč evrov plus!