Novi Audi R8 Spyder V10 je najboljše, kar ima ta razred trenutno na zalogi. 3,6 sekunde od 0 do 100 km/h, največja hitrost 318 km/h, 540 konjskih moči so samo smetana na vrhu torte tehničnih podatkov tega markantnega kupeja, ki se te dni predstavlja na mednarodnem avtosalonu v New Yorku.

Novi Audi R8 Spyder V10 žene sredinsko nameščen atmosferski 5,2-litrski FSI-motor z dvojnim vbrizgavanjem, ki se dinamično odziva na položaj pedala na plin. Hrumeči zvok motorja je ojačan s športnim izpušnim sistemom, ki ustvarja oktanske simfonije, vredne Beethovna. Z močjo 540 KM (397 kW) in navorom 540 Nm pri 6500 vrtljajih na minuto zmore pospešek 3,6 sekunde do 100 km/h. Kot pokrivalo mu služi lahka platnena streha z elektro-hidravličnim pogonom, ki se odpre in zapre v 20 sekundah vse do hitrosti 50 km/h. Zadnje steklo je moč dvigniti in spustiti, če pa so vsa stekla dvignjena, je vrtinčenja vetra čez karoserijo bistveno manj. Manj je tudi porabe goriva glede na predhodnika, in sicer za 10 odstotkov (11,7 litra na 100 km, 277 gramov izpustov CO2 na kilometer).

Audi R8 Spyder V10

Audi R8 Spyder V10

Novi Audi R8 Spyder V10 tehta 1612 kilogramov. Dvosedežnik s konstrukcijo Audi Space Frame (ASF) iz kombinacije aluminija in ogljikovih vlaken so inženirji dodatno utrdili, predvsem pragove, okvir vetrobranskega stekla in A-stebričke. Moč na novo zasnovani pogon quattro z elektro-hidravlično lamelno sklopko na sprednji premi prenaša 7-stopenjski menjalnik S tronic z dvojno sklopko, ki se prestavlja električno ali ”by wire”. Sistem Audi drive select ponuja štiri režime, in sicer od izjemno dinamične do izjemno udobne vožnje. Če izberete usnjeni volan R8 Performance, se vam ”odklenejo” še trije vozni programi (suho, dež in sneg), ki omogočajo še natančnejše in stabilnejše upravljanje, prilagojeno trenutnim razmeram na cestišču. Novi Audi R8 Spyder V10 se ponaša z večfunkcijskimi in satelitskimi tipkami, s katerimi lahko voznik upravlja vse pomembne funkcije, ne da bi moral izpustiti volan ali odtegniti pogled od dogajanja na cesti.
Najbolj ”svetla” točka kabine je 12,3-palčni, 100-odstotno digitalni virtualni prikazovalnik, ki servira vse informacije (vozna dinamika) v 3D-grafikah, dostojnih hollywoodskih studiev. Med serijsko opremo so pri Audiju vključili tudi MMI-navigacijo plus z intuitivnim upravljanjem in funkcijo MMI touch, pa tudi mikrofoni v varnostnih pasovih.

Ogled galerije – Audi R8 Spyder V10