Aston Martin se v Ženevi postavlja z modelom DB11, super kupejem, s katerim sivobradi model DB9 odhaja v zaslužen pokoj.
Časovni razkorak, nov predsednik (Andy Palmer) te butične britanske znamke superavtomobilov (zahteval je, da je DB11 opremljen s klasičnim ročnim menjalnikom) in sodelovanje z Mercedesom oz. divjaškim oddelkom AMG pa kakopak prinašajo znaten odmik po oblikovalski in tudi tehnološki plati. DB11 opušča dolgočasne linije in se lepi na slog študije križanca DBX, bondovskega DB10 in jubilejnega CC110.
PREBERITE ŠE: In najhitrejši avtomobil na svetu je… Bugatti Chiron!
Novost spregovori v 12-valjnem ”jeziku”, saj so mu pod pokrov namestili 5,2-litrski twin turbo V12-motor, iz katerega iztisne okroglih 600 KM (450 kW). Moč na kolesa prenaša 8-stopenjski ZF-menjalnik, njegov pospešek od 0 do 100 km/h pa je 3,9 sekunde. Končna hitrost je zaradi številnih aerodinamičnih trikov, kot je ”fantomski” sprednji spojler, izjemnih 322 km/h.
Notranjost je kljub ohranjanju retro sloga, ki ga zastopa dvobarvno usnje, digitalizirana (12-palčni infotainment zaslon). Veliko komponent je pristavil oddelek Mercedes-AMG. Aston Martin DB11 je sicer sploh prvi otrok Aston Martina in oddelka AMG, in po videnem sodeč, lahko samo upamo, da bosta imela čim bolj številčno družino.
You must be logged in to post a comment.