Aston Martin DB11 je neposredni naslednik modela DB9, katerega izid ima že dolgo brado, saj sega v leto 2003. Gre za prvi GT, če ne štejemo Bondovega modela DB10 iz filma Spectre, po več kot desetletju. V tem času se je zgodilo marsikaj, med drugim je Aston Martin dobil novega predsednika in se poročil z Mercedesom, kar se je pričakovano izrazilo na avtomobilu.

Aston Martin se v Ženevi postavlja z modelom DB11, super kupejem, s katerim sivobradi model DB9 odhaja v zaslužen pokoj.
Časovni razkorak, nov predsednik (Andy Palmer) te butične britanske znamke superavtomobilov (zahteval je, da je DB11 opremljen s klasičnim ročnim menjalnikom) in sodelovanje z Mercedesom oz. divjaškim oddelkom AMG pa kakopak prinašajo znaten odmik po oblikovalski in tudi tehnološki plati. DB11 opušča dolgočasne linije in se lepi na slog študije križanca DBX, bondovskega DB10 in jubilejnega CC110.

PREBERITE ŠE: In najhitrejši avtomobil na svetu je… Bugatti Chiron!

Aston Martin DB11

Aston Martin DB11

Novost spregovori v 12-valjnem ”jeziku”, saj so mu pod pokrov namestili 5,2-litrski twin turbo V12-motor, iz katerega iztisne okroglih 600 KM (450 kW). Moč na kolesa prenaša 8-stopenjski ZF-menjalnik, njegov pospešek od 0 do 100 km/h pa je 3,9 sekunde. Končna hitrost je zaradi številnih aerodinamičnih trikov, kot je ”fantomski” sprednji spojler, izjemnih 322 km/h.
Notranjost je kljub ohranjanju retro sloga, ki ga zastopa dvobarvno usnje, digitalizirana (12-palčni infotainment zaslon). Veliko komponent je pristavil oddelek Mercedes-AMG. Aston Martin DB11 je sicer sploh prvi otrok Aston Martina in oddelka AMG, in po videnem sodeč, lahko samo upamo, da bosta imela čim bolj številčno družino.

Ogled galerije – Aston Martin DB11