Nova raziskava spletne platforme za zaposlovanje Jobvite razkiva, na kaj so pozorni delodajalci, ko pregledujejo vaš Facebook, LinkedIn ali Twitter profil. Raziskava med delodajalci je pokazala, da jih kar 93 odstotkov pregleda družbene profile kandidatov, in da v 55 odstotkih primerov še enkrat premislijo, ali bi nekoga zaposlili na podlagi tega, kar so tam našli. Naslednje vrste objav negativno vplivajo na možnost zaposlitve.
Facebook objave, ki delodajalce odvrnejo od tega, da bi vas zaposlili:
- 83 odstotkov jih odvrne, če so objavljene kakršne koli nedovoljene substance.
- 70 odstotkov jih odvrnejo seksualne objave.
- 50 odstotkov jih odbije orožje.
- 44 odstoktov delodajalcem se zdi zaskrbljujoč alkohol.
- 66 odstoktov kandidatov odvrne slabo poznavanje slovnice.
- 1 od 6 kandidatov odvrne izražanje političnih prepričanj.
Še nekaj podatkov, ki vam utegnejo biti v pomoč
- 65 odstotkom delodajalcev se zdi velik plus, če na LinkedInu zasledijo vaše dobrodelno udejstvovanje.
- V ZDA je prek LinkedIna poiskalo kandidata že 79 odstotkov vključenih delodajalcev.
- Najmanj delodajalcev išče kandidate na Twitterju.
PREBERITE ŠE: Najboljši filmi 2016 po izboru uredništva
Če se želite izogniti temu, da potencialen delodajalec preverja vaš Facebook profil, poskrbite, da bo ta zaseben (in preverite, ali to res drži, saj Facebook pogosto spreminja nastavitve). Poskrbite tudi, da na družbena omrežja ne dajete ničesar, kar bi vam lahko škodovalo. Četudi še niste imeli izkušnje, da bi vam vaše objave na družbenih omrežjih škodovale, razmislite še enkrat. Morda niti ne veste, da so vam.
You must be logged in to post a comment.