Ferrari GTC4Lusso dejansko ni ''družinski'' Ferrari, je pa verjetno najboljši približek Ferrarija družinskemu avtomobilu. Gre za naslednika Ferrarija FF, ki ga bodo Italijani predstavili na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi. Univerzalni GTC4Lusso je v znamenju štirice, gre namreč za štirisedežnega športnika (Grand Tourer) na štirikolesni pogon s štirikolesnim volanom.

Ferrari GTC4Lusso je eden najbolj, če ne najbolj univerzalen Ferrari do zdaj. Novi Grand Tourer so razvili za tiste, ki svojega jeklenega konjička radi zapeljejo povsod, saj je primeren tako za kratke izlete kot dolga potovanja.

''Družinski'' Ferrari GTC4lusso

”Družinski” Ferrari GTC4Lusso

Gre za naslednika modela FF, ki ga je Ferrari predstavil leta 2011. Grand Tourer prihaja z več moči, naprednejšo tehnologijo, je agresivnejši in prvič združuje štirikolesni pogon (hišni 4RM) s štirikolesnim volanom. Iz tega se je rodil patentiran sistem 4RM-S z elektronskim diferencialom in aktivnim uravnavanjem vzmetenja SCM-E.

PREBERITE ŠE: Ferrari: česa o Ferrariju še ne veste?


Grand Tourer Ferrari GTC4Lusso pod pokrovom skriva 6,3-litrski V12-motor, iz katerega iztisne 680 KM in 679 Nm navora. To mu zagotavlja neverjetne pospeške, kar v številkah pomeni, da od 0 do 100 km/h potrebuje vsega 3,4 sekunde, sape pa mu zmanjka šele pri 335 km/h. Če ga postavimo ob bok FF-u, ima nižjo linijo strehe, strešni spojler, dvojne zadnje luči, ”razbacan” difuzor na zadku, zračnike na krilcu in širšo masko z vgrajenim dovodom zraka za še nižji količnik zračnega upora. V notranjosti najdemo novo arhitekturo Dual Cockpit, ergonomsko dodelan volan, vozniku posvečen 10-palčni zaslon na dotik z infotainment sistemom in lasten HD-zaslon za sovoznika. Prav vsi potniki so (pričakovano) deležni razkošja dnevne sobe.

Ogled galerije: Ferrari GTC4Lusso