S prihodom novega razreda A se je v mercedesovem trženjskem oddelku porodila ideja o družini vozil namenjenim tistim bolj dinamičnim in hkrati mlajšim kupcem. Tako je nastal izjemno uspešen in eleganten CLA, ki po svojih pogumnih oblinah mercedesa predstavil v drugačni luči kot smo ga vajeni. Z modelom GLA pa “zvezda” pogumno stopa v segment mestnih ternecev, oziroma novodobnih križancev, kjer na premijskem trgu kraljujejo BMW-jev X1, audi Q3 ter range rover evoque.
S svojima bratoma mercedesom A in CLA si deli večino komponent v notranjosti, kar vsekakor ni slabo, saj je le ta mladostno navdihnjena in zanimiva v svoji dinamični oblikovni svobodi. Od razreda A je daljši za približno 12 centimetrov, kar avtomatično pomeni tudi boljše občutke v notranjosti in večji volumen prtljažnega prostora, ki znaša 421 litrov, kar je skoraj 80 litrov več kot v mercedesu A.
Testni GLA je z dodatno opremo AMG še poudaril izjemno špotrno silhueto karoserije ter zgodbo nadaljeval v notranjosti, kjer so AMG elementi poskrbeli za odlične kombinacije materialov in barv. Zdi se, da mu še posebej pristojijo 19’’ lita platišča, na katerih njegova pojava stoji izjemno konkretno. Kot skupek vseh elementov je testni GLA deloval celo nekoliko bolj premijsko od svojih konkurentov. Vsekakor pa zadosti drugače, da pri mimoidočih ni bil spregledan.
Občutki v vožnji so izjemno pozitivni, saj je avtomobil lahkoten in igriv v zavojih. Podvozje je kljub prenosu le na prednji par koles uravnoteženo in ko pride do zdrsov so le ti kontrolirani in skoraj igrivi. V trenutku, ko si voznik zaželi bolj dinamične vožnje izjemno lepo sodelujeta tako dizelski motor, kot avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, ki na cesto odlično prenašata 125 kW, oziroma dobrih 168 konjev. Le ti so germansko močni in ne le na papirju. GLA tako suvereno pospešuje od 0 do 100 km/h v 8.3 sekunde in doseže končno hitrost 215 km/h. Zaradi odličnega navora 350 Nm, všečno “vleče” v vseh območjih in vselej zagotavlja zadosti moči. Pri tem pa ni požrešen, saj je na testnem krogu porabil 6.3 litra goriva na sto kilometrov.
Elektronika v službi varnosti in udobja so v testnem GLA služile razvajanju voznika. Tako smo preskusili “parktronic” – samodejno parkiranje, na avtocestah pa nas je razvajal tempomat “speedtronic” ter inteligentni sistem led luči.
Vsi podaki navedni v zgornih vrsticah pa načeloma niso pomembni, ko se pri GLA prepustimo čustvom. Le te jih izmed vseh mercedesov izžareva največ, vsaj pri generaciji mlajših kupcev, ki pogledujejo po tovrstnih vozilih. Njih bo prepričala distanca od nemško hladnega designa konkurence, ki pri GLA deluje drugače, enostavno bolj strastno. GLA je enostavno prepričljiv, tako v izgledu, kot v vozni diamiki. Njegova “terenska” šminka pa mu poudarja dualnost njegovih karakternih lastnosti. Tako je GLA odličen urbani avanturist in takšni bodo po vsej verjetnosti tudi njegovi kupci.
You must be logged in to post a comment.