S pojmom vplivneži ste se verjetno že spoznali. Princip temelji na promociji izdelkov in storitev uporabnikov družbenih omrežij z bolj ali manj obsežnim občinstvom. Podjetja se s ciljnimi skupinami želijo povezati tudi prek nanovplivnežev.
Kdo so pravzaprav nanovplivneži?
Poročilo, ki je bilo nedavno objavljeno v časopisu New York Times, pravi, da podjetja kot nanovplivneže štejejo tiste ljudi, ki imajo vsaj 1000 sledilcev in so pripravljeni oglaševati izdelke na družbenih omrežjih.
Mae Karnowski, generalni direktor agencije Obviously, ki se osredotoča na vplivnostni marketing, meni, da podjetja po tem načinu promocije posegajo zaradi tesnih vezi, ki jih imajo uporabniki s svojimi sledilci. Tehnologija podjetjem omogoča, da v svoje delo vključijo veliko število ljudi in hkrati opazujejo morebiten napredek.
Raziskava, ki je bila na vzorcu 2000 ljudi izpeljana v letošnjem februarju, je ugotovila, da 71 % ljudi meni, da je vplivnostni marketing povsem svoboden. Več kot 30 % anketirancev ni seznanjenih s pravili znamčenja in uporabe jezika, ki jih morajo upoštevati vplivneži. Javnost torej še vedno ne razume sistema delovanja vplivnostnega marketinga. Ta se sicer mora ravnati po določilih organizacije Advertising Standards Authority (ASA).
Kljub regulaciji se zdi, da se število vplivnežev veča iz dneva v dan. Kako tudi ne, ko pa bodo vaši bližnji produkt najverjetneje preizkusili zaradi vašega svetovanja?
Maik Backx, ustanovitelj agencije GoNano Influencers, je opisal poslovni model, ki tiči za nanovplivneži. Zaposleni se trudijo, da interese vplivnežev vseskozi povezujejo z interesi podjetja. Vplivneže ne oskrbujejo le z brezplačnimi izdelki, pač pa tudi z denarjem.
Koliko sledilcev imate na družbenih omrežjih? Če njihovo število presega 1000, je morda čas, da se preizkusite v vlogi nanovplivneža.
You must be logged in to post a comment.