Z vidika dizajna ima osveženi Audi R8 bolj oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima posamezne dele karoserije obarvane v črno barvo z visokim sijajem, Audi R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera, ki je za 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.
Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi in 550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30 konjskih moči in 10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0 do 100 km/h pospeši v 3,4 sekunde in v 3,5 sekunde, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/h, Spider pa 322 km/h.
Audi R8 V 10 Performance Quattro ima 5,2-litrski 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612 konjskih moči in 580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči in 20 njutonmetrov več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0 do 100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3,2 sekunde. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, ustavi 1,5 metra prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5 metrov manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.
Galerija slik: Audi R8
You must be logged in to post a comment.