To so stvari, o katerih stevardese ne govorijo:
V preteklosti so zgolj moški bili uslužbenci na letalu.
Nekoč so bili zgolj moški uslužbenci na letalu, a se je situacijo spremenila. Medicinska sestra z imenom Ellen Church, ki se je naučila upravljati z letalom leta 1930, se je ponudila, da želi delati kot pomočnica pilota v Boeing Air Transit. Druge letalske družbe so se videle, da je to odlična marketinška poteza za privabljanje večjega števila potnikov: če se mlado dekle ne boji letenja, bi morali ostali slediti njenemu zgledu.
Stevardese so kapitanove pomočnice.
Mnogi ljudje verjamejo, da je naloga stevardese streči hrano, ohranjati čistočo in streči potnike, a je v resnici glavna naloga stevardese biti oči in ušesa pilota. Stevardese nadzorujejo delovanje letala, in če se kaj zgodi, o tem poročajo kapitanu. Vsako uro so v stiku s piloti, da se prepričajo, da vse poteka dobro.
Spanje na letalu ni priporočeno med vzletanjem in pristajanjem.
Mnogi ljudje radi zaspijo takoj po tem, ko se vkrcajo na letalo. Toda stevardese tega ne priporočajo, saj morajo pogosto takšnim ljudem pomagati zaradi tlaka v nosu, ki povzroči krvavitev iz nosu. Najbolje je, če žvečite žvečilni gumi, preden letalo doseže nadmorsko višino.
Kateri sedež je najbolj priporočljiv?
Na zadnjem delu letala so najbolj varni sedeži. Tudi storitev v tem delu letala je boljša. Razlog za to je zelo preprost: vse, kar potnik zahteva, je v zadnjem delu letala.
Zakaj morate upoštevati navodila stevardese?
Če stevardesa npr. zahteva, da postavite stol v pokončen položaj, to morate storiti takoj. Zakaj? Zato, da si potnik, ki je za vami, ne poškoduje nosu med grobim pristankom. Če se ne strinjate z ukazi, lahko uporabijo tudi silo. Nekatere letalske družbe uporabljajo tudi električne paralizatorje.
You must be logged in to post a comment.