BMW je predstavil prvo generacijo X3 že davnega leta 2003, ko je BMW z lansiranjem X3 utemeljil nov segment srednje velikega SAV (Sports Activity Vehicle). In skozi leta mu je sledila prav vsa konkurenca. Za prvo generacijo ne moremo trditi da je bil najlepši izdelek te znamke, vendar se je vse to spremenilo s prihodom druge generacije leta 2010. Za le to BMW predstavlja rahlo spremenjen izdelek, ki je doživel bistvene spremembe optike in nekaterih detailov, kot so predvsem izboljšani materiali.
Oblika zunanjosti in notranjosti novega BMW X3 razkriva stilsko preobrazbo in prav tako dodaja intenzivnejšo globino praktičnosti vozila s podrobnimi rešitvami, ki dajejo odgovore zahtevam uporabnika.
Novi BMW X3 ima vizualno močnejšo podobo s svojimi novimi, spremenjenimi dvojnimi okroglimi žarometi (LED sprednji žarometi so na voljo dodatno), bolj vpadljivo rešetko hladilnika v obliki ledvičke, novima odbijačema spredaj in zadaj in zunanjimi ogledali z integriranimi smerniki v ohišjih – kar meče še svetlejšo luč na prepoznavne oblikovne značilnosti modela BMW X.
Par dizelskih motorjev nove generacije, ki proizvaja več moči in ponovno porabi manj goriva, služi za izboljšanje dinamične zmogljivosti in znižuje škodljive emisije.
Svetovna premiera za novi 2,0-litrski dizelski motor s 140 kW/190 KM
BMW X3 xDrive20d, v katerem se premierno predstavlja novi 2,0-litrski turbodizelski motor, postavlja novo merilo v svojem razredu. S tem dosežkom se lahko kosa tudi novi BMW X3 sDrive18d s 110 kW/150 KM (mestna/izvenmestna/kombinirana poraba goriva: 5,8–5,4*/4,7–4,3*/5,1–4,7* l/100 km; kombinirane emisije CO2: 134–124* g/km) in klasičnim pogonoma na zadnja kolesa ter s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
BMW je zopet napravil pravilno potezo in ob pomladitvi svojega modela, dodal nekaj dodane vrednosti tudi z novimi motornimi dosežki.
You must be logged in to post a comment.