Volkswagen je na sejmu zabavne elektronike CES 2016 predstavil električni kombi Budd-e, ki s svojo obliko v spomin prikliče legendarnega Bullija. Zasnovan je na modularni platformi za električna vozila (MEB), poganjata ga dva električna motorja, nudi pa tudi povezljivost z elektronskimi napravami doma. Kot serijski model naj bi zaživel leta 2019.

Volkswagen s kombijem Budd-e, oblikovno reinkarnacijo slovitega Bullija, napoveduje električno prihodnost. Čeprav gre le za koncept, je pomemben zaradi električne zasnove, kajti to ”gensko zasnovo” bodo nosili tudi bodoči serijski modeli. Budd-e se ponaša z dvema električnima motorjema (sistemska moč je 225 kW), eden je umeščen na prednji (100 kW, 200 Nm), drugi pa na zadnji osi (125 kW, 290 Nm). Z mesta do 100 km/h ga spravita v 6,9 sekunde in hitrosti do 180 km/h. Zaradi MEB-platforme, ki naj bi v serijski izpeljanki Budd-eja ”zaživela” leta 2019, se je v potniški kabini sprostilo kar nekaj prostora, kar omogoča več ustvarjalnosti pri igranju z notranjostjo.

Volkswagen Budd-e ima nekaj za vsakogar.

Volkswagen Budd-e ima nekaj za vsakogar.

Z enim polnjenjem bo Budd-e omogočal od 400 do 500 kilometrov avtonomne vožnje na električni pogon, baterijo pa bo do 80 odstotkov možno napolniti v 30 minutah. A za to bodo potrebne polnilnice z močjo 150 kilovatov, kar je več, kot zmorejo danes najhitrejše polnilnice od Tesla Motors.

PREBERITE ŠE: 

Volkswagen s kombijem Budd-e na ogled postavlja prihodnost električnih vozil in povezljivosti.

Volkswagen s kombijem Budd-e na ogled postavlja prihodnost električnih vozil in povezljivosti.

Notranjost, ki ji v Wolsfburgu pravijo kar mobilno domovanje (številne možnosti povezljivosti, ki omogočajo, da se prek spleta povežemo s pametnimi napravami doma), je zasnovana precej futuristično. V oči pade 13,3-palčni digitalni zaslon, ki se bo obnašal podobno kot pametni telefon, sicer pa bo vse v znamenju kretenj in glasovnega upravljanja.

Volkswagen Budd-e je odvrgel vzvratna ogledala, ki so jih zamenjale kamere in zasloni. Ponuja prostor za štiri potnike, a serijski model obeta več. Po velikosti ga lahko umestimo med Transporterja T6 in družinskega Tourana, ki pa oba poseka v širini (3,15 metra medosne razdalje). In če niste pridni, vam pokaže jezik (glejte fotografijo spodaj)!

Ogled galerije – Volkswagen Budd-e