Vsi vemo, da je oglaševanje izpostavljeno na vsakem koraku in če ga sovražite, je čas, da kupite očala IRL, ki blokirajo oglase.

Kjerkoli smo, na spletu ali v resničnem življenju, povsod prežijo na nas in čakajo trenutek, da nam lahko predvajajo oglas. Sicer pri nas težava še ni tako izrazita kot v nekaterih drugih prestolnicah, vseeno pa so očala IRL sila zanimiv tehnološki kos, ideja pa precej preprosta.

Svetloba zaslonov LCD je namreč zaradi načina delovanja polarizirana, zato če pred očesi postavimo kos stekla z nasprotno polarizacijo, ne vidimo, kaj je na zaslonu. Vidimo pa skoraj vse drugo, kajti naravna svetloba ni polarizirana le v eni smeri. To velja tudi za nekatere druge tipe zaslonov, med drugim tudi OLED, ki jih imajo boljši pametni telefoni, katerih “slike” očala zato ne zatemnijo. Da pa bi bila uporabna tudi kot sončna očala, so stekla označena z oznako UV400, kar pomeni, da v celoti zadržijo ultravijolično A in B svetlobno valovanje.

Očala IRL so klasične kvadrataste oblike, kar pomeni, da se prilegajo večini obrazov, celotna estetika pa vseeno nekoliko spominja na 80. leta prejšnjega stoletja.

Očala IRL bodo načeloma pristajala prav vsaki obliki obraza.

Čeprav očala za zdaj blokirajo LCD- in LED-zaslone, si proizvajalci močno prizadevajo, da bi razširili zmogljivosti svojih očal. Cilj je, da bi izdelali očala, ki bodo blokirala vse vrste zaslonov, in tako kupcu omogočili, da vidi le tradicionalno oglaševanje.

Galerija: Očala IRL