V Nakupovalni hiši Ikona se je odprla prva art parfumerija v Ljubljani, ki bo navdušila vse, ki bi želeli spoznati svet dišav na malo drugačen način. Gre za skrbno izbrane znamke nišnih parfumov, ki so drugod po svetu na voljo le v majhnih konceptnih trgovinah, v Sloveniji pa jih boste našli v Ljubljani v Nakupovalni hiši Ikona, v prvi art parfumeriji v mestu. 

V Nakupovalni hiši Ikona se je odprla prva art parfumerija v Ljubljani, ki bo navdušila vse, ki bi želeli spoznati svet dišav na malo drugačen način.

V Ikoni boste odslej našli skrbno izbrane znamke dišav, ki jih drugje po svetu najdemo le v majhnih trgovinah s konceptom.

V prvi art parfumeriji v mestu za enkrat najdemo parfume:

 

  • Juliette has a Gun

Juliette Has A Gun je znamka nišnih parfumov, ki jo navdihuje mlada Shakespearova Julija, prenesena v 21. stoletje. Njena pištola (Gun) je metafora za to, da ženske parfume uporabljajo kot orožje za zapeljevanje in simbolizira žensko neodvisnost od moških.  V kolekciji najdemo 15 različnih parfumov za 15 različnih ženskih karakterjev.

Juliette has a Gun - Lady Vengeance

Juliette has a Gun

  • Comme des Garcons

Rei Kawakubo, ustanoviteljica modne znamke Comme des Garcons, je začela svojo modno avantgardno kariero leta 1969, nekaj let kasneje, natančneje leta 1973, pa je odprla istoimensko podjetje. Avantgardna v vsakem pogledu je zatrla konzervativno razmišljanje na področju oblikovanja in prinesla radikalne spremembe: asimetričnost in nepopolnost. V istem slogu je leta 1994 nadaljevala s predstavitvijo prvega parfuma. Comme des Garcons dišave so znane predvsem po neupoštevanju običajnih industrijskih tehnik. Vsaka posamezna spojina premika meje, avtorica eksperimentira z alternativnimi sestavinami, kot so katran in črnilo.

Comme des Garcons

Comme des Garcons

  • Carthusia

Legenda pravi, da je leta 1380 kraljica Joan of Anjou naznanila svoj prihod v kartuzijanski samostan St. Giaccomo na otoku Capri. Glavni mehih samostana je v čast njenega prihoda nabral šopek z najlepšimi rožami na otoku. Šopek je v isti vodi ostal tri dni in ko so rože ovenele, je oče opazil, da ima voda povsem neznan vonj. Prav ta voda, je postala prvi parfum na otoku Capri R “Garofilium Silvestre Caprese”. Zgodovina potrjuje, da je leta 1948 glavni menih samostana zopet odkril te formule in jih z dovoljenjem Papeža odnesel h kemiku v Torinu, kateri je kasneje odprl najmanjši parfumski laboratorij na svetu. Tradicija se nadaljuje in za izdelavo parfumov še vedno uporabljajo enake metode, kot starodavni menihi v samostanu. Uporabljene so le najboljše in najbolj kvalitetne sestavine, parfume pa na koncu ročno zavijejo.

Carthusia

Carthusia

  • Nasomatto

Nasomatto je edinstvena, kreativna in čudovita nizozemska blagovna znamka močnih parfumov, norih idej, prepovedanih užitkov in sestavin, katere te parfume naredijo drugačne, provokativne in dovzetne za kožo. Alessandro Gualtieri, ustanovitelj znamke Nasomatto, sam sebe imenuje “The Nose” (nos). Avantgardni Italijan, ki z družino živi na Nizozemskem, kreira parfume, ki na ta svet prihajajo z vibrijacijami neverjetnega, zabavnega, inspirativnega in norega.

Nasomatto

Nasomatto

  • Eight & Bob

Albert Fouquet, sin pariškega aristokrata, je bil del visoke francoske družbe iz začetka 20. stoletja, in veliki poznavalec parfumov. V eni izmed soban družinskega dvorca je Fouquet ustvarjal in shranjeval različne parfumske esence, narejene izključno za osebno uporabo. Leta 1937 je med poletnim dopustom na Azurni obali spoznal mladega ameriškega študenta, ki je po Franciji potoval s svojim kabrioletom: bil je John F. Kennedy. Kennedy ni skrival navdušenja nad Albertovim vonjem. S svojim šarmom ga je prepričal, da mu je naslednje jutro v hotel poslal stekleničko parfuma, ki so ga nato hoteli vsi njegovi znanci. Phillipova družina še vedno proizvaja parfum po istem postopku, kot ga je uporabljal Albert. Parfum Eight & Bob je zapakiran v knjigi, s črno belimi črtastimi platnicami in je postal eden izmed najimenitmejših parfumov, ki ga uporabljajo najbolj elegantni moški.

Eight & Bob

Eight & Bob

  • Cowshed

Hlev je morda čudno mesto za odkrivanje izdelkov za nego obraza in telesa, ampak je vsekakor pravo, saj tu se je rodila znamka Cowshed. Svoj prvi spa so odprli ravno v hlevu na posestvu Babington v Somersetu, leta 1998, od takrat pa so se razširili že po celem svetu. Mogoče Cowshed imena izdelkov zvenijo neumno, vendar premišljeno ustvarjene teksture in formulacije, ki jih na trgu ni moč najti, ponujajo uživanje v vonjih, ki popravljajo razpoloženja. Cowshed verjame, da obstaja samo nekaj stvari, ki so lepše od angleškega vrta na vasi. Vonji, barve, rastlinske sestavine so osnova vseh Cowshed izdelkov, ki so narejeni v Angliji.

Cowshed

Cowshed